​Technická podpora a správapodpora1.jpg

 

Kromě funkčnosti implementovaného řešení na platformě MS, je také důležité zajištění kvalitní servisní podpory a to nejen k danému řešení, ale i uživatelům systému s pravidelnou aktualizací v době jeho užívání. Naše společnost poskytuje servisní podporu, poradenství a aktualizace softwaru prostřednictvím nastaveného systému podpory - HelpDesk. Tyto služby jsou řešeny prostřednictvím uzavřené SLA smlouvy, která mimo jiné stanovuje typ případné pomoci: telefonicky, e-mailem, vzdálenou podporu nebo přímo na místě u klienta v daném časovém horizontu.

Cílem je poskytovat našim zákazníkům služby a odbornou péči podle jejich požadavků a potřeb.
Díky tomuto smluvnímu zajištění provozu našich řešení, předcházíme případným problémům a v případě jejich vzniku je řešíme dle předem známých a nastavených pravidel.

 

Důvody uzavření SLA

  • Garance a zajištění odborných zdrojů a specialistů

  • Aktivní podpora a konzultace

  • Pravidelná údržba a dohled nad systémem

  • Sledování a aktualizace systémů

  • Efektivní sběr informací pro optimalizaci

  • Zvýhodněné a předplacené služby

  • Vede ke stálému zdokonalování a průběžné údržbě SW

  • Předchází vzniku a následným nutným řešením rizikových situací

  • Optimální kondice SW pro obchodní činnosti ve společnosti

  • Minimalizuje vznik neplánovaných finančních investic

 9909805-call-us-banner.jpg

Telefon: +420 724 176 911

Mail: podpora@emris.cz