Přihlásit
Hlavní strana
O společnosti
Historie společnosti
Poslání a strategie firmy
Specializace
Certifikace
Důvody pro spolupráci
Reference
Případové studie
Kariéra
Kontakt
Řešení
Oblasti řešení
Vaše řešení
DMS
Kniha faktur
Podnikový obsah
Podnikové formuláře
Extranet - obchodní síť
Služby
Konzultace a poradenství
IT služby
Semináře a workshopy
Technická podpora
Webináře
Platforma
Integrační scénář
Intranet
Extranet
Cloud
Microsoft 365
M365 v praxi
SharePoint Online
Obsah stránky
Business Inteligence (BI) - Obchodní data
Získat a zavést nástroje pro efektivní práci nad obchodními daty je důležitý úkol každého podniku a lze říci bez rozdílů zaměření. Základem je samotná příprava těchto dat pro následnou jejich prezentaci v podobě statických nebo online reportů apod. Přiblížíme Vám možnosti jak řešit požadavky na prezentaci a zpracování obchodních dat s využitím nástrojů a služeb platformy SharePoint. Nástroje platformy umožňují vybudovat s ohledem na náklady nejefektivnější BI aplikace v organizaci (nízké náklady na pořízení, zavedení i údržbu).
Typické problémy
Typické problémy při řešení požadavků na BI bez neexistující platformy a nástrojů:
Rozhodnutí se zpožděním
složité vyhodnocení dat chybí pohled umožňující rychlé rozhodnutí
Neaktuální data v reportu
vytvoření trvá dlouho
časově náročné odhalení původu problému (hlubší analýza dat)
Diskuze o reportech místo o businessu
různé verze reportu
nejsou jednotná data, diskuse, která verze je aktuální
Chyby v reportech
manuální vytváření, mnoho lidí, velký prostor pro chybovost (vstupů, rozhodnutí)
Žádná personalizace
náročná personalizace reportů - pro různé role/uživatele
Služby a vizualizace
Prezenční vrstva obchodních dat sama o sobě nesplní všechny nároky a očekávání. Prezenční vrstva má zohlednit i zaměření a potřeby konzumentů a příjemců BI dat a tedy mít možnost vybrat různé typy prezenční vrstvy - reportů. Prezentovaná data dále vyžadují pro jejich sledování, procházení a vyhodnocení vhodnou nabídku podpůrných nástrojů a prostředků. Platforma SharePoint pro BI nabízí hned několik možností.
Performance Point (PPS)
Vizualizační platforma, která umožňuje nové pohledy na obchodní data s možností s těmito daty přímo interaktivně pracovat. Tyto typy reportů jsou velmi interaktivní a umožnují zobrazovaná data různými způsoby transformovat a měnit typ zobrazení (grafu). Jsou primárně určeny pro osoby s větší znalostí reportovaných dat.
Excel Services
Služba umožňuje prohlížení sešitů aplikace Excel a práci s nimi jak ve webovém prostředí tak přímo v klientské aplikaci. Nabízí snadno a rychle publikovat tzv. ad-hoc reporty.
Reporting Services
Jde o „Statické reporty“, které můžeme připodobnit např. k sestavám v PDF nebo i Excel reportům. Pohled na zobrazovaná data se nechá modifikovat předem definovanými parametry/filtry a reporty tohoto typu jsou primárně určeny střednímu a vyššímu managementu. Tuto formu reportů lze snadno zahrnout do procesu schvalování a publikace reportů.
Nástroje a sdílení
Exporty a tisk do formátu PDF, PPT, XPS…
Uživatelské - snadno dostupné přímo z reportu
Aplikační – plánované exporty pro další zpracování
Exporty jsou obecně dostupné ve všech vizualizačních technologií
Publikace a sdílení
Nástroje pro publikaci včetně schvalování až do úrovně EXT
Schvalování od jednotlivých reportů až po celé dashboardy
Distribuce přístupu k reportům prostřednictvím odkazů na Intranetu
Notifikace
Zasílání upozornění o změnách a publikaci reportů
Správa
Tvorba a publikace vlastních reportů (ad hoc)
Nástroje pro správu vybraných číselníků
Cílení a personalizace obsahu na úrovni stránek reportů a dashboardu
Výhody zavedení
Integrovaná a jednotná reportingová platforma zasazená do portálů
Pokrytí různých firemní oblastí a jejich procesů
Efektivní využití zdrojů a dat
Integrace dat v rámci projektu SPSI
Zpřesní a zrychlí dostupnosti dat a reportů
Konsolidovaný reporting (scorecard) - např. jedna webová stránka nejaktuálnějšími údaji o výkonnosti podniku a obchodníků
Přístupný reporting - všem, kteří jej potřebují
Srozumitelný reporting - více než jen 3-úrovňové semafor
Kontextový reporting - kliknutím na scorecard se zobrazí relevantní údaje jako je definice, reporty a další důležité dokumenty
Další výhody
Snadné a efektivní využívání firemních dat
Informace z různých systémů na jednom místě
Kvalifikovaná rozhodnutí nad relevantními daty
Personalizace reportů a dat podle role nebo uživatele
Přehled o aktuálních výkonech
Hlubší analýza dat
Automatické zpracování dat a tvorba reportů
Jak na BI
Rádi Vám poradíme, jak tyto nástroje a služby platformy implementovat ve vaší organizaci a díky tomu poskytnout informace pro lepší pochopení chování trhu odpovídajícím pracovníkům a tím zlepšit efektivitu organizace. Rádi vše představíme osobně, domluvte si s námi schůzku a požádejte o konzultace při tvorbě extranetu, nebo si objednejte na toto téma
workshop zde.
Kontaktujte nás na telefonních číslech
+420 732 380 067
nebo
+420 724 176 911
nebo mailem
obchod@emris.cz
.